Spørsmål og svar som er relevante for deg som kunde


ER COBICLUB.NO EN NORSK NETTBUTIKK?

Ja! Nettbutikken har norske eiere og lager i Norge, noe som gjør at vi kan sende rett fra lagerhyllen og hjem til deg med kort leveringstid. CobiClub.no er en ren nettbutikk og har dermed ikke et fysisk utsalgssted du kan besøke.


HVOR FORT KAN JEG FÅ MIN BESTILLING FRA COBICLUB.NO?

Om du legger inn ordren før kl 11.00 (virkedager), vil den bli behandlet, pakket og normalt sendt samme dag. Bestiller du etter kl 11.00, vil den bli behandlet fortløpende og sendt neste virkedag så fremt varen er på lager. Når en vare går ut fra vårt lager, følger den PostNord sine leveringstider. Vi anbefaler at du laster ned PostNord sin sporingsapp, så har du full kontroll på dine bestillinger. Les mer om appen her


HAR DERE VIRKELIG ALT PÅ LAGER?

Vi gjør vårt ytterste for at kun varer som er på vårt lager, kan bestilles Det betyr at vi tar bort kjøpsknappen om varen ikke ligger på vårt lager. Men det er alltid en mulighet for at det kan være feil i vår beholdning, men vi gjør vårt ytterste for at det ikke skal skje. Skulle uhellet være ute, så vil vi kontakte deg nå vi behandler din bestilling.


HVORDAN KAN JEG BETALE HOS COBICLUB?

Ja. Vi benytter oss av Svea betaling, og du kan dermed benytte deg av alle alternativene som Svea tilbyr. Ønsker du å benytte deg av delbetaling, vil Svea foreta en rask kredittsjekk før de godkjenner bruk av betalingsalternativet. Du kan også benytte Vipps eller vanlig kortbetaling.


NÅR ER KUNDESERVICEN ÅPEN?

Vi vet at du som kunde gjerne trenger svar akkurat nå, og du skal ikke se bort fra at vi kan hjelpe deg til alle døgnets tider. Normalt så kan du ringe Kundeservice på telefon 23 06 70 71 mellom 09.00 og 17.00. Men om du sender en epost til kundeservice@cobiclub.no, så blir du overrasket over hvor fort vi svarer, også på kveldstid og i helgene.


365 DAGERS RETURRETT

Det er lov å ombestemme seg. Du kan derfor returnere uåpnede og skadefrie produkter/esker 365 dager etter at du mottok varen. Det eneste du trenger å gjøre, er å sende oss en e-post med hva du returnerer og ordrenummeret på bestillingen, FØR du sender den i retur. Produktet/ene må emballeres godt nok til at de kan sendes til oss uten å bli skadet. Send pakken som vanlig pakke, og ikke oppkrav. Returen dekkes av den som sender pakken i retur.


ANGRESKJEMA

Om du av en eller annen grunn ønsker å returnere deler eller hele ordren, så setter vi pris på om du kontakter Kundeservice før du sender varen/e i retur. Da kan vi sammen finne den mest hensiktsmessige løsningen. Ring Kundeservice på telefon 23 06 70 71 mellom 08.00 og 17.00 eller send en epost til kundeservice@cobiclub.no, så skal vi hjelpe deg.

Angreskjema for CobiClub.no finner du her


NOE ANNET DU LURER PÅ?

Har du flere spørsmål, så er det bare å ta kontakt med oss. Du kan enten sende en epost til kundeservice@cobiclub.no eller ringe oss på telefon 23 06 70 71.